lunes, 28 de enero de 2013

Mini àlbum David

Aquestes últimes setmanes he estat treballant en aquest últim projecte, un mini álbum per al naixement d'un xiquet. He de reconèixer que m'ha costat prou per dos motius: en primer lloc, per què és el primer que faig per a un xiquet i és una mica més difícil a l'hora de posar elements decoratius i, per l'altra banda, m'ha sigut més complicat no tindre les fotos, però crec que el resultat ho diu tot per sí mateix, dolçura i emoció per a l'arribada de David!!
 
Aquestes tres primers fotos, són de la portada, contraportada i interior de l' àlbum! Per a la portada només he utilitzat un paper decorat per què ja el veia ple d' elements dolços.
 
 







Les pròximes imatges, és de l'interior de l'àlbum. Pàgines decorades per posar les dades dels xiquets, fotografies amb la seva família...
















 Anècdota després de tindre l' àlbum quasi enllestit per entregar!! Pregunte i em diuen que no li posen David, han canviat d'opinió i de nom, menys mal que ja ho he pogut canviar!!!


7 comentarios:

  1. T'ha quedat fantàstic!!! m'encantaaaaaaaa, tots els detallets són molt dolços!!! sí que és cert que costa treballar sense fotos... jo tinc pendent fer un àlbum per la nena d'una amiga i no sé com posar-m'hi... però ara m'inspiraré :) de fet tinc alguns dels papers que has utilitzat tu! Un petonàs

    ResponderEliminar
  2. Es molt tendre Raquel!! Els pares quedaran encantats!!
    Petons

    ResponderEliminar
  3. Hola Raquel,

    Quina monada d'àlbum!!! Veient el resultat ningú diria que és el primer que fas per un nen... T'ha quedat genial!!!

    Kissitos!

    ResponderEliminar
  4. ES XULISSIM, QUANTS DETALLS, DE SEGUR QUE LI ENCANTA!!!!
    uN ABRAÇ MOLT FORT QUE TING GANETES DE VORET!!!

    ResponderEliminar
  5. Raquel ha quedat fantástic. A la mare l'agradarà segur pk ella sap del tema. un beset

    ResponderEliminar
  6. Aysssss q ternura me dan estas cositas.... Precioso!

    ResponderEliminar
  7. Xulíssim!! ja sé a qui encarregar-li un quan tinga un xiquet jijij

    ResponderEliminar