martes, 5 de febrero de 2013

Accesoris Nadons // Accesorios Bebé

Aquesta entrada, serà breu!! Us vuic mostrar unes cadenetes per enganxar a la roba dels xiquets, una idea genial, 100% personalitzada i fet a mà, on poder tindre el chupló prop dels xiquets. Aquesta és una mostra que m'ha regalat a mí, però m'agrada tan la idea i ho veig tan bonic que ho publique al meu blog i si algú està interessat/interessada, jo passe la comanda a la disenyadora!!


 
 
Esta entrada, será corta!! Os quiero unos chupeteros para enganchar en la ropa de los niños, una idea genial, 100% personalizada y hecho a mano. Esta es una muestra que me ha regalado a mi, pero como me encanta la idea y lo veo que queda tan bonito, ho pongo en mi blog y si alguién está interesado/interesada, que se ponga en contacto conmigo y yo le paso el pedido a diseñadora.

2 comentarios: