miércoles, 3 de julio de 2013

Notícies

Farà uns dies, us anunciava la nova imatge del blog i l'arribada d'altres notícies, notícies relacionades amb l'SCRAP  i els meus projectes. Doncs bé, contar-vos que a partir d’ara els meus treballs estaran a una botiga a la localitat de Villalonga (València), una botiga anomenada el Toque de Esther que es dedica a fer cabassets, tocats per a celebracions...unes creacions realment fantàstiques.




Després de buscar i buscar, mirar i remirar blogs i pàgines d’ Scrap, Esther s’hi va trobar amb el meu petit espai per casualitat i com que li va agradar tot el que feia, em va proposar introduir una mica aquesta nova tècnica a la localitat a partir dels meus projectes, d’una manera voluntaria i desinteressada per la seua part. M’obri un altra porta en aquest meravellós món que tant m’agrada.

Estic molt contenta així que espere tindre una gran acceptació a la localitat i ja us aniré contant!!! No s'oblideu i passeu per la seua pàgina de facebook (El toque de esther) i mireu quines creacciones més boniques!!!


4 comentarios:

  1. Moltes felicitats guapa!!! t'ho mereixes perquè els teus treballs són fantàstics i segur que sí que tindrà molta acceptació!!! Un petonàs

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Montse!!! Com sempre, tan atenta de les meues entrades al blog i molt agraïda de veure sempre comentaris teus!! Petonets

    ResponderEliminar
  3. Felicitats per aquesta oportunitat! Veuràs que be va tot!!! enhorabona

    ResponderEliminar
  4. Enhorabona!! teu mereixes, ho fas molt bé :)

    ResponderEliminar