sábado, 12 de abril de 2014

Detalles Comunión

Hem senc una mica estranya per no poder publicar tant asovint entrades amb els meus projectes, però disculpeu, estic amb les comandes de comunió i vaig una mica afeinada. Espere posar-me al dia molt prompte i tornar amb molta gana per ací. 

En aquesta ocasió, us porte dues imatges on podeu observar les llibretes que he fet com a detall per a una comunió que tindrà lloc el dia 1 de Juny de 2014, ja queda molt poc i de segur que tant la xiqueta com la seva familia té moltíssimes ganes de viure aquest dia inolbidable.

8 Llibretes per a les xiquetes, cadascuna amb un paper diferents, amb tonalitats de colors molt diverses però això sí, totes personalitzades amb el nom, així m'ho va demanar la mare de la xiqueta.

Què us sembla? Jo estic molt contenta del resultat i de veure el èxit que han tingut les llibretes durant aquest any, mai haguera pensat que a partir de la primera llibreta , tinguera tantes i tantes comandes. Gràcies a tota eixa gent que ho feu possible. 


Me siento un poco rara por no poder publicar tantas entradas con mis proyectos como quisiera, pero estoy con los pedidos de comuniones y voy un poco loca. Espero poder ponerme al día muy pronto y volver con mucha gana  por aquí.

 Hoy, os enseño estas libretas que he hecho como detalle de una comunión que se celebrará el día 1 de Junio de 2014. Ya queda poco y seguro que tanto la niña como su familia está deseando que llegue este día para vivir-lo con muchísima ilusión .

8 libretas para las niñas, cada una con un papel diferente, con tonalidades muy distintas pero eso si, todas personalizadas con el nombre, así me lo pidió la madre de la niña.

¿Que os parece? Yo estoy super contenta y emocionada por el éxito y la aceptación que han tenido, nunca pensé que después de hacer mi primer cuaderno tendría tantos pedidos. Gracias a toda la gente que lo hacéis posible.


3 comentarios:

  1. Molt boniquetes com tot el que fas! Segur que als amiguets i amiguetes de la xiqueta li encanten

    ResponderEliminar
  2. un detall?????? un súper regal diría jo, no te res a vore amb els típica detalls de comunicó, molt currat Raquel

    ResponderEliminar