martes, 19 de noviembre de 2013

Intercanvi Nadalenc

Sara, mitjançant el seu blog, Mi mundo Scrap, ens donava l'oportunitat de participar en un intercanvi amb motiu de les properes festes nadalenques. Em feia molta il.lusió poder participar en el meu primer intercanvi i quina millor idea que fer-ho amb la temàtica del Nadal.
 
Que hi haviem de fer? molt sencill. Per grups de 3 persones, fer un regal d'scrap a les altres dues companyes o companys, algún detall fet per nosaltres com per exemple: un mini àlbum, una llibreta, un LO, una caixeta... (la temàtica podia ser qualsevol, no era obligatori fer us de la temàtica nadelenca)
 
A continuació us deixe les imatges del regal que hi vaig preparar per a les meues companyes. Per a cadascuna, una llibreta i una targeta a conjunts, les dues coses realitzades amb la colecció de papers Elegance de KAISERCRAFT's.
 
****
 
Sara, a través de su blog, Mi mundo Scrap, nos ofrecía la oportunidad de participar en un intercambio con motivo de las próximas fiestas navideñas.  Me hacía mucha ilusión poder participar en mi primer intercambio y que mejor idea que hacerlo con la temática de la Navidad.
 
¿Que teníamos que hacer? muy sencillo. Por grupos de 3 personas, hacer un regalo scrapero a las otras dos, un detalle hecho por nosotros como por ejemplo: un mini álbum, una libreta un LO, una caja... (Para la temática, no era obligatorio que girara alrededor de la Navidad)
 
A continuación, os dejo las imagenes del regalo que hice para mis dos compañeras. Para cada una, una libreta y una targeta a conjunto, las dos cosas hechas con la colección de papeles Elegance de KAISERCRAFT's.
 
Conjunt per a Mónica // Conjunto para Mónica


 
 

 
 
 
 









 






Conjunt per a Claudia // Conjunto para Claudia






















 
En la propera entrada al blog, us mostraré els regals que em van tocar a mi, així que.....
 
****
 
En la próxima entrada al blog, os enseñar-e los regalos que me tocáron a mi, así que.....
 

CONTINUARA....

 
 

8 comentarios:

  1. Quins papers més xulos i ara me n'adone de les papallones, jijiji.
    Estan xulissimes!!
    Un abraç wapi

    ResponderEliminar
  2. Què xulos!! Segur que els hi encanten!!
    Kissitos!!

    ResponderEliminar
  3. Son preciosos!! me encanta esa colección, los dos son chulos pero me quedo con el kraft que es mi debilidad. Un besazo!

    ResponderEliminar
  4. Ohhhhhhhhh, quins regals més macos!!!! segur que estaran encantadíssimes (jo encara em vaig mirant i remirant el meu :)). Ja tinc ganes de veure la continuació :). Petonets

    ResponderEliminar
  5. Mare meua! m'encanta! Estás feta una artista.
    M'agraden molt els papers que has utilizta.
    Tinc ganes ja d vore que t'ha tocat... jeje
    bss

    ResponderEliminar
  6. Que chulos Raquel!!!seguro que las encanta!! por cierto ahora el blog está en blogger y es: http://ladyscrapook.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  7. Son muy chulos yo también he participado, ha sido genial!!!
    Mil besotes!!!

    ResponderEliminar