domingo, 15 de septiembre de 2013

Avui va de color Rosa

Color rosa, perfecte per als naixements de les princeses de la casa. Sé que és molt típic, però sempre m'agrada fer els projectes d'scrap per a naixement (en especial les targetes) amb el color rosa suau per a les xiquetes i per als xiquets, blau clar.
 
En aquesta ocasió, us presente dues targetes per al naixement de dos xiquetes, on hi predomina la combinació del blanc i del rosa. Com a elements decoratius, una blonda de color rosa suau, una papallona sobre una llaçada i el troquel de la paraula " Baby".
 
 
A l'interior de la targeta, hi he combinat un color més viu, el fucsia. A una banda, un xicotet espai on poder escriure una dedicatòria, felicitació... i a l'altra banda, una xicoteta franja amb els bordes troquelats on hi esta el nom de la xiqueta.

 

12 comentarios:

  1. Respuestas
    1. sí, queda molt dolcet, m'agrada molt treballar amb projectes de naixement. Beseta

      Eliminar
  2. M'agraden molt!! Molt fines i maques!!

    ResponderEliminar
  3. Jo no sóc de roses, però haig de reconèixer que quan miro els teus treballs per nenes m'encanta com l'utilitzes, són sempre tan dolços!!! Un petonet

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jo per això estic a l'antiga: Rosa per a xiquets i blau per a xics, jejeje. Tots els treballs per a naixements queden tan dolços que és imposible que no agrade cap. Petonets

      Eliminar
  4. Hola Raquel.
    T'he conegut gràcies al missatge que has deixat al blog de Sara, per l'intercambi de Nadal. He vingut a visitar el teu blog i com m'ha agradat em faig seguidora teva.
    Un petonet.
    Cris
    laventanadecris.blogspot.com

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Cristina per passar per el meu xicotet espai d'scrap i veure el que faig i com no, per quedar-te com a seguidora meua!! Sempre és un plaer conèixer gent nova i a més a més, si li agrada el que faig. A veure si coincidim a l'intercanvi de Nadal. Jo també hem passe ara mateixa pel teu blog. Petonets

      Eliminar