viernes, 20 de diciembre de 2013

Àlbum Marc

Aquests Nadals, seran molt especials per a la familia de Marc, un xiquet que va nàixer el dia 24 de Juliol, Moments plens d'emoció, felicitat, alegria, il·lusio que viuran aquest díes.
 

 
 
La darrera setmana, vaig rebre una telefonada per fer aquest encarrec. Upssss amb tanta feina per als regals del Pare Noel, vaig pensar: Raquel estàs loca, no podràs, però ara que el tinc acabat he de dir que ha sigut fàcil, després de fer tants àlbums, ja ho podría fer amb els ulls tancats, jejeje.
 
 
La distribució d'aquest àlbum està pensada per a veure l'evolució i tindre un rècord del mes a mes de Marc fins que arribe el dia del seu primer aniversari. Moments molt dolços que cal recordar per tant, he escollit la colecció Bundle of Joy Boy de Kaisercrafts per fer gran part de l'àlbum, una colecció que em sembla molt elegant, dolça i a la vegada infantil.









 
I com que m'agrada moltíssim pensar amb tots els detalls, només em queda mostra-vos com ha quedat l'àlbum enrotllat amb paper craft i decorat amb una llaçada de color blau, una blonda i un Tag amb el nom del xiquet.
 
 
Gràcies Mª Pilar per haver confíat en mí una vegada més, gràcies per valorar els productes fets a mà i com no, gràcies a tots vosaltres per seguir els meus projectes amb l' Scrap i com no, gràcies per dedicar segons o minuts del vostre dia per deixarme comentaris, és el que més m'agrada, rebre i llegir la vostra opinió.
 

3 comentarios: