jueves, 26 de diciembre de 2013

Targeta Nadalenca V

Ja ha passat la nit de Nadal, el pare noel, sopars i dinars amb la família, i de segur que alguna coseta d’scrap us ha deixat el pare Noel,
Jo reprenc les meues comandes per als reis mags però avuí un xicotet moment per a mostrar-vos la última targeta que he fet per a felicitar els nadals als meus cunyats.
He utilitzats diferents tonalitats del blau combinat amb el paper craft i el blanc embossat amb la carpeta de floquets de neu. Per a decorar, uns estels en plata troquelats amb la big shot (Gràcies Silvia per deixar-me aquest troquel, m'agrada moltíssim) i tres perles sobre els estels.


2 comentarios:

  1. M'encanta la teua targeta i eixe fons embossat, i ja saps que sempre pots contar amb el meu material.
    Molts besets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies perla, el fons embossat és una passada, ja te'l deixaré per al próper any. Besets

      Eliminar