viernes, 17 de enero de 2014

Notebook V

Després d'uns dies sense publicar al blog i amb l' ordinador estropetjar, ja hi tenia ganes de ser per aquí per poder seguir guadint i aprenent dels vostres projecte i com no, ensenyar-vos alguns del projectes que he acabat i entregat aquests darrers díes.
 
Avuí i per no oblidar-nos del regal estrel·la d'aquestes festes nadalenques, us porte aquesta llibreta per a esther, una xica que per casualitat va conèixer el que faig quan hi vaig anar a comprar a la seva botiga i de seguida em va demanar aquesta llibreta per a portar al bolso.
 
De decoració senzilla per a no estropetjar-se amb el contacte amb els altres objectes del bolso i amb un paper decorat amb papallones ja que a Esther li agraden moltíssim i em va demanar aquest paper.
 
****
 
Después de algunos días de desconexión sin publicar en el blog y con el ordenador roto, ya tenía ganas de estar por aquí y seguir disfrutando y aprendiendo con vuestros proyectos y como no, enseñaros algunos de los proyectos que he terminado y entregado en estos últimos días.
 
Hoy y para no olvidarnos del regalo estrella de estas navidades, os enseño esta libreta para Esther, una chica que conoció mis manualidades con el scrap cuando fuí a comprar a su tienda y enseguida me pidió una libreta para llevarla en el bolso.
 
De decoración sencilla para que no se estropee con el contacto con los otros objetos del bolso y con un papel decorado con mariposas por que a Esther le encantan.
 



 
 

7 comentarios:

  1. Es preciosa!!!!!! Y los colores mis favoritos jijiji

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No me extraña que sean tus colores favoritos, son super dulces y bonitos. Gracias Elena por tu comentario. Saludos

      Eliminar
  2. Respuestas
    1. Gracias guapa, un placer recibir cada día comentarios de gente nueva que descubre mis proyectos. Saludos

      Eliminar
  3. Molt xula! els papers són chulísims, molt alegres :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si i tant, aquest paper dona un sentiment d'alegria, amb aquestes papallones tant maques i aquests colors, et donen ganes de volar i volar fins aconseguir la llibertat!!! Besets

      Eliminar