sábado, 7 de junio de 2014

Libreta Vintage

Libreta un poco vintage para mi profesor de las oposiciones. Terminamos el curso para descansar un poco este verano y seguir con las pilar bien cargadas en año que viene así que.... un pequeño detalle de agradecimiento por todas las horas dedicadas, conocimientos transmitidos y aprendidos y como no, por la enorme paciencia que tiene. 


Una libreta muy sencilla, personalizada con su nombre en la portada y utilizando para su decoración los papeles de la colección French Industrial de  Tim Holtz que ya usé para el libro viajero que os presenté hace una semana.


Espero que os guste y ojalá no os agobie con tanto trabajo publicado.
Un abrazo muy grande

10 comentarios:

  1. Sempre em sorprens amb els projectes masculins perquè a mi em resulten tan difícils...
    Senzilla però molt bonica

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Doncs és veritat, els projectes masculins costen una mica més que si ho fem per a una persona femenina però amb l'experiència ja he agarrat un poc de pràctica i ja quasi no hem costa. Gràcies per la teva visita.

      Eliminar
  2. Muy chula y con lo difícil que es trabajar para los hombres. No te preocupes no nos agobias con tanta publicación, a mí personalmente me das envidia tanta productividad je,je. Muacs!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias guapa, me quedo más tranquila!! Con tantas cosas que tengo para publicar pensé: A ver si estoy agobiando a los seguidores, jejeje. Un besico y buen fin de semana

      Eliminar
  3. Es muy chula Raquel!!! Seguro que a tu profe le encanta!
    Un besito.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Él no está acostumbrado a estas cosas y le da mcuha verguenza recibir regalos pero le encantó la libreta. Muchas gracias Eva por tu visita :)

      Eliminar
  4. Està molt guapeta és senzilla però no cal res més.
    Jo crec que amb el marró sempre acertes en els homes.
    De segur que li ha agradat.
    I com vas a agobiar-nos???al contrari,és una alegria que tingues tanta feina!!!
    Un abraç

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. És cert, amb el marró arribem a totes les parts masculines, és un color comodí i ara que he utilitzat aquestes tonalitats en alguns projectes, m'agrada molt com queda i ja tinc ganes de tindre un altre treball per poder utilitzar-ho. Besets

      Eliminar
  5. Res d'agobiar!!! ens encanta!!!! així que a continuar... Jo la trobo genial, no estic acostumada a veure els teus treballs vintage i trobo que se't dona molt bé!! Un petonàs

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Montse, continuaré mostrant-vos tots els treballs que encara tinc pendets per aquestes comunions a veure que us sembla i amb molta gana de tornar a fer un altre projecte vintage i que ho pugues veure. Petonets :)

      Eliminar